Sebat Adigϋn se loučí

22.04.2008 00:09

Dne 21.4.2008 opustil naše řady Sebat Adigϋn. Další část své velmi nadějné kariéry stráví v týmu Donyteam, který se natají tím, že chce postoupit do 5. čeké ligy. Na otázky novinářů Sebat odpovídal kráce poté, co byl uzavřen jeho přestupový termín.

Jste rád, že je to už za Vámi?

Ano jsem rád, že tohle dohadování je u konce. V posledním týdnu mi nedali novináři chvilku klidu.

Co říkáte na Váš nový klub?

Donyteam patří do absolutní špičky v šesté lize. Nikdo si zde nepřipouští, že by se tuto sezónu nepostupovalo. V páté lize jsem už odehrál několik sezón.

Nejste zklamaný z toho, že zůstáváte v ČR?

Zklamaný rozhodně nejsem. Jsem rád, že v ČR zůstávám. Za poslední dobu jsem si zde hodně zvykl.

Přejeme Vám hodně úspěchů v novém působišti a díky za rozhovor.

 

 

Zpět